پاورپوینت اصول و مباني تربيت بدني و فوتبال

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته تربیت بدنی (آموزش_و_پژوهش)

این پاورپوینت در مورد اصول و مباني تربيت بدني و فوتبال در 210 اسلاید زیبا شامل:اصول و مباني تربيت بدني و فوتبال ،مبانی تربیت بدنی،ورزش،فوتبال،تعریف تربیت بدنی،اهداف اصلي تربيت بدني،ورزش فوتبال،تعريف ورزش و موقعيت آن ،انواع ورزش ،تربیت بدنی،رشته تربيت بدني، و... می باشد.

•بین ایجاد ساختار تربیت بدنی و بنای یک خانه شباهت های قابل توجهی وجود دارد. هم چنان که ستون ها و تیر های اصلی به خانه شکل و استحکام می بخشند، عناصر اصلی تربیت بدنی مبنا و چهار چوب مسلمی را به وجود می آورند و آن را به عنوان تجربه ای با ارزش برای تمام افراد پا بر جا می کنند. این عناصر مشخص و اجزای مختلف آن، در قالب یادگیری معنی دار به هم مرتبط خواهند شد. این عناصر ، مفاهیم تربیت بدنی هستند و بیان گر ساختار تربیت بدنی در برنامه های مدارس کشور خواهند بود.

—لغت ورزش در زبان فارسي از فعل ورزيدن كه بطور كلي به معني عمل كردن ، انجام كار پياپي ، به كار گماري فكري و جسمي و يا به معني اجراي مرتب تمرين هاي بدني به منظور تكميل قواي جسماني و روحي استعمال مي شود.

 

—تعریف وَرزش به فعالیـت ها یا مهارت های عادی جسمانی ای گفتـــــه می شود که بر پایه یک رشته قوانین مورد توافق همگان و با اهداف تفریحی، یا برای مسابقه، نشاط شخصی، دستیابی به ورزیدگی، مهارت جویی یا آمیزهای از این اهداف انجام می گیرد.

 

•تربیت بدنی بخش مهمی از تعلیم و تربیت است که از طریق حرکات مبتنی بر اصول علمی، جریان رشد و تکامل را در همه ابعاد وجود انسان (جسمانی، روانی و اخلاقی) تسهیل و هماهنگ نموده و به رشد و شکوفایی استعداد های فرد کمک می کند

•تربیت بدنی عبارتست از یک سلسله فعالیت ها و حرکت های بدنی منظم و حساب شده به منظور رشد و تربیت استعدادهای جسمانی، حرکتی، فکری، اجتماعی و اخلاقی

•اهداف اصلي تربيت بدني را مي توان به سه دسته تقسيم كرد

•هدف هاي جسماني

•هدف هاي رواني

• هدف هاي اجتماعي

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته تربیت بدنی (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 3242 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 210

حجم فایل:3,672 کیلوبایت

 قیمت: 140,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل