پاورپوينت پي پال

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته اقتصاد (آموزش_و_پژوهش)

پی‌پال (:( PayPal

 

یک شرکت تجارت الکترونیکی و سامانه انتقال وجه الکترونیکی آن است. سامانه‌ی پی‌پال پرداخت و انتقال وجه را از طریق اینترنت و بصورت آنی ممکن می‌سازد. گستردگی و مقبولیت این سامانه بین سایت‌های اینترنتی و کاربران ناشی از هزینه‌های اندک آن در قبال خدمات، کاربرد آسان و امکانات کم‌نظیر آن است.

یک حساب پی‌پال می‌تواند از طریق حساب بانکی٬ دفاتر خدمات مالی و یا کارت اعتباری شارژ شود. دریافت‌کنندگان از طریق پی‌پال نیز می‌توانند پول خود را از طریق چک، واریز به حساب خود در پی‌پال و یا واریز به حساب بانکی دریافت کنند.

 پی‌پال روند پرداخت برای خریدهای اینترنتی، سایت‌های حراج و سایر کاربردهای اقتصادی را با دریافت هزینه انجام می‌دهد. همچنین ممکن است برای انتقال و دریافت پول نیز هزینه‌ای دریافت دارد که بسته به مقدار پول جابجا شده است. هزینه‌ها بسته به نوع ارز انتقالی، شیوه انتقال، کشور ارسال کننده، کشور دریافت کننده و مقدار پول جابجا شده متغیر هستند. همچنین خریدهای انجام شده در سایت ای‌بی با کارت اعتباری و از طریق پی‌پال، اگر فروشنده و خریدار هرکدام از نوع ارز متفاوتی استفاده کنند، شامل هزینه‌ای مازاد خواهد بود. پی‌پال از ضوابط و قوانین بسیار سخت و دقیق مالی برخوردار است تا از پول شویی و انتقال درآمدهای غیرمشروع جلوگیری کند. در سوم اکتبر ۲۰۰۲، پی‌پال به عنوان یک شرکت جانبی کاملاً به مالکیت ای بی درآمد. دفاتر مرکزی پی‌پال در شهر سن هوزه، ایالات متحده آمریکا و در مجاورت دفاتر شرکت ای‌بی مستقر هستند.

امروزه پی‌پال در ۱۹۰ بازار فعالیت می‌کند و بیش از ۲۳۲ میلیون حساب دارد که بیش از ۸۷ میلیون آن فعال هستند. پی‌پال به مشتریان اجازه می‌دهد تا به ارسال، دریافت و نگهداری پول در ۲۴ ارز مختلف بپردازند. پی‌پال در ۲۱ کشور دفتر منطقه‌ای دارد. قابل ذکر است که شرکت پی پال به تبعیت از قوانین ایالات متحده در زمینه تحریم ایران، به کاربران ایرانی سرویس دهی نمی‌کند.

 

نکات مهم در مورد   pay pal

 

برای استفاده از حساب pay pal لازم است شما اطلاعاتی در مورد قوانین این سایت داشته باشید تا دچار مشکل نشوید تا احتمالا متحمل ضرر مالی نگردید !

 همانطور که می دانید کشور ایران بعلت تحریمات اقتصادی حق استفاده از این حساب را ندارد و کاربران ایرانی متاسفانه مجبور هستند با هویت جعلی اقدام به افتتاح و استفاده از این حساب نمایند و چون این سایت اخیرا نسبت به این قضیه سختگیری بیشتری بخرج میدهد باید در استفاده از این حساب محطاط تر عمل کنید بدین منظور به نکات زیر توجه نمائید :

 برای افتتاح و کار با این حساب حتما از IP ثابت اختصاصی غیر ایرانی استفاده کنید .توصیه میشود فقط در صورت ضرورت به حساب خود مراجعه کنید زیرا تمامی گزارشات توسط ایمیل بطور اتوماتیک برایتان ارسال میشودر و نیازی به مراجعه مکرر به حساب pay pal خود ندارید.

 

 

برای ثبت نام از کشور های "آمریکا،انگلیس،کانادا،است استفده نکنید زیرا این کشورها برای وریفای شدن احتیاج به حساب بانکی دارند که اینکار بسیار مشکل است شما بهتر است از کشور هند برای اینکار استفاده کنید یعنی یک آدرس هند را وارد کنید تا شما را بعنوان یک شهروند هندی بشناسند و حتما سئوالات امنیتی که در هنگام ثبت نام وارد می کنید را بخاطر بسپارید . توجه کنید که حساب شما حتما باید وریفای (verify) شود برای اینمنظور شما میتوانید با یک ویزا کارت اقدام به وریفای کردن حساب نمائید (با ما تماس بگیرید) زیرا در قوانین جدید حسابهای غیر وریفای نمیتوانند پول از حساب خود منتقل نمایند .

 

در حساب پی پال بر خلاف حساب ایگولد تنها آدزس آی پی و نام کشور را برای عضویت چک نمی کنند بلکه به روشهای مختلف کار با حساب پی پال را برای افراد غیر مجاز مانند ایرانی ها نا امن می کنند، به طوری که پی پال امکان دارد به صورت زیر شما را آزمایش کند:

 

.1پی پال به صورت تصادفی هر ماه چند هزار حساب را موقتا بسته و شماره حساب بانکی و یا سوال امنیتی از شما می پرسد که در صورت پاسخ صحیح حساب همان لحظه به حالت اول باز می گردد و قابل استفاده می شود.

 

2. اگر از حساب بانکی معتبر استفاده نکرده باشید و از کارتهای اعتباری برای وریفای شده استفاده کرده باشید همیشه مواظب آی پی شماست که در صورت ثابت نبودن آن سعی می کند از وجود شما در کشور ثبت نام شده و آدرس معتبر شما اطمینان حاصل کند.

 

3. در افتتاح حساب پی پال در صورتی که مبلغ واریزی به حساب به 100 دلار برسد ممکن است از شما درخواست کند که آدرس خود را با فکس فیش تلفن خود تایید کنید که امکان دارد در بعضی مواقع قبل ار اینکه موجودی به 100$ برسد نیز این درخواست را داشته باشد.

 

4. در صورتی که از آی پی مشترک استفاده کنید، امکان دارد پی پال حساب شما را موقتا بسته و درخواست مدارک معتبری که تایید کننده مشخصات شماست را داشته باشد.

حساب پی پالی که آدرس آن وریفای شده است و حساب بانکی معتبر در آن ثبت شده باشد از اعتبار بیشتری برخوردار است به طوری که در بعضی از مواقع حتی اگر با آی پی ایران هم وارد حساب شوید حساب را بلوک نمی کند اما اگر در ایران می خواهید از پی پال استفاده کنید حتما آدرس را وریفای کنید و همیشه با یک آی پی اختصاصی وارد حساب خود شوید در این صورت با آسودگی خاطر می توانید از حساب در ایران استفاده نمایید.

حساب پی پال با سایر حسابها کاملا" متفاوت است زیرا روش تایید آن به صورت چند مرحله است به این صورت که وقتی ایمیل و آی پی را چک نمود به مرحله تایید بعد وارد می شوید که استعلام حساب بانکی شماست آنها چک می کنند که آیا این حساب وجود خارجی دارد و مربوط به کدام کشور است.

افتتاح حساب پی پال ( Paypal ) وریفای همراه با مدارک

 

همان طور که می دانید افرادی که در ایران زندگی می کنند ( و نه ایرانی ها ) به دلیل تحریم از حق افتتاح یک حساب پی پال برای انجام خریدهای اینترنتی خود و یا دریافت درآمدهای اینترنتی محروم اند. مجموعه Payment24 از ۶ سال پیش تا کنون بعنوان مکانی امن و مطمئن در زمینه پرداخت های اینترنتی با پی پال فعال بوده و طی این مدت قریب به ۲۷۰ اکانت پی پال برای وب مسترها ، اشخاص حقوقی و حقیقی باز کرده است و طبق آمار موجود تا بحال از این تعداد %۱۰ اکانت ها بدلایل مختلف لیمیت شده اند و %۶ آنها توانسته اند با مدارکی که در اختیارشان قرار گرفته اکانت خود را از لیمیت خارج کنند. در ادامه به سوالاتی که شاید مدنظر اکثریت افراد باشد پاسخ داده شده است که میتوانید مطالعه نمایید.

با داشتن حساب پی پال چه کارهایی میتوان انجام داد؟!

شما با داشتن این اکانت میتوانید قریب به ۹۵% خریدهای اینترنتی خود را انجام دهید. خرید از سایت eBay گرفته تا شارژ پنل دامین ، خرید هاست یا سرور ، خرید سرویس ، انتقال پول به حساب شخصی دیگر و

من در ایران زندگی میکنم. به نظر شما آیا این اکانت به درد من میخورد ؟!

با توجه به اینکه شما در ایران زندگی می کنید بهتر است در صورتی به سمت باز کردن و تهیه یک حساب پی پال بروید که دائما بخواهید با آن حساب کار کنید و در واقع به آن حساب نیاز مبرم داشته باشید. برای مثال افتتاح این حساب برای افرادی که فقط یک بار در ماه بیشتر از اینترنت خرید ندارند مناسب و به صرفه نیست. این دوستان بهتر است خریدشان را از طریق ما یا سایر مکان های معتبر انجام دهند. ولی افرادی که میخواهند با این حساب کار کنند برای مثال درآمدهایی که از طریق اینترنت کسب می کنند در حساب خودشان دریافت کنند و یا خریدهایی که در اینترنت انجام می دهند بدون نیاز به واسطه باشد این حساب میتواند برایشان مفید واقع شود.

 

 آیا حساب به نام شخص حقیقی باز می شود ؟!

بله ، در صورتی که شما شخصا پاسپورت داشته باشید حساب به نام خود شما باز می شود. فقط اینکه باید سن شما ۱۸ سال تمام باشد. در صورتی که پاسپورت نداشتید باید پاسپورت یکی از آشنایان نزدیک را فراهم کنید. در صورتی که نتوانید اسکن پاسپورت خود و یا شخص مورد نظر خود را برای ما ارسال کنید امکان افتتاح حساب توسط ما وجود ندارد.

 آیا شما مدارکی را برای از لیمیت خارج کردن حساب در اختیار ما قرار می دهید؟!

بله ، ما به ازای هر حسابی که باز می شود اسکن مدارک آن را هم برای شخص ارسال می کنیم تا اگر زمانی به هر دلیلی ( غیر از نقض قوانین پی پال ) حساب شما لیمیت شد شما بتوانید با ارائه آن مدارک به پی پال حساب خود را از لیمیت خارج کنید. برای هر اکانت یک آدرس مجزا اختصاص می یابد.

 مدت زمان افتتاح حساب پی پال چقدر است؟

ما سعی می کنیم حساب ها را در کمتر از ۴۸ ساعت آماده کرده و تحویل دهیم ولی نهایت زمان آن ۴ روز کاری می باشد.

 

 هزینه افتتاح حساب پی پال چقدر است؟!

هزینه افتتاح حساب پی پال از کشور امارات ۲۴۹٫۰۰۰ تومان می باشد که شامل موارد زیر می شود:

افتتاح حساب پی پال وریفای به نام شخص شما و یا یکی از آشنایان شما که دارای پاسپورت می باشد.

اختصاص یک آدرس خارج از کشور (امارات(

اختصاص یک عدد ریموت دسکتاپ یک ماهه رایگان

صدور یک ویزا کارت فیزیکی یکساله برای وریفای حساب

ارائه مدارک شامل یک قبض آب / برق از آدرس مورد نظر و یک اسکرین شات از ویزا کارت همچنین افرادی که خودشان ریموت دسکتاپ دارند مبلغ ۱۵٫۰۰۰ تومان از هزینه دریافتی برای این افراد کسر خواهد شد.

برای باز کردن حساب پی پال چه مدارکی باید ارسال شود ؟

اسکن پاسپورت خود یا شخصی که میخواهید به نام او حساب باز شود. ( فقط قسمت نام ، نام خانوادگی و سال تولد مورد نیاز است و بقیه قسمت ها را میتوانید محو کنید. همچنین میتوانید با دوربین از آن قسمت عکس برداری کنید

ایمیلی که میخواهید جهت حساب پی پال استفاده شود. ( ارسال نام کاربری و رمز عبور ایمیل ) حتما نیاز نیست ایمیل شخصی خودتان باشد. بعدا میتوانید این ایمیل را به ایمیل اصلی خودتات تغییر دهید

ارسال اطلاعات آی پی اختصاصی یا ریموت دسکتاپ خود در صورتی که نمی خواهید از سرویس ریموت دسکتاپ ارائه شده توسط ما استفاده کنید.

 

 

رفع مسئولیت:

به دلیل اینکه ما نمی توانیم کنترلی بر روی اکانت ها داشته باشیم و اینکه ممکن است از این اکانت ها کارهایی در جهت خلاف قوانین پی پال صورت پذیرد ما در قبال اکانت شما هیچ گونه مسئولیتی را نمی پذیریم. اما به مشتریانی که واقعا قصدی جز رفع نیازشان ندارند و کارهایشان را مطابق با قوانین پی پال انجام می دهند این اطمینان را می دهیم در صورتی که به نکات و توصیه هایی که هنگام تحویل اکانت به آنها گفته می شود عمل کنند هیچ گونه مشکلی برایشان پیش نخواهد آمد. توجه کنید که لیمیت شدن اکانت شما میتواند دستی یا توسط ربات پی پال بصورت اتوماتیک صورت پذیرد که در هر دو حالت اگر خلافی از شما سر نزده باشد و فقط نیاز به ارائه مدارک جهت تاییدیه به پی پال باشد شما با ارائه مدارکی که در اختیارتان قرار داده می شود میتوانید بدون هیچ دغدغه و استرسی اکانت خود را از لیمیت خارج کنید. اما از آنجایی که این اکانت ها %۱۰۰ قانونی نیستند هیچ گونه تضمینی در این زمینه وجود ندارد.

 

همچنین ما جهت آشنایی هرچه بیشتر کاربران ایرانی با عملکرد حساب پی پال و قوانین مربوط به آن برای اولین بار در ایران اقدام به ترجمه و انتشار دو جلد کتاب پی پال با عناوین “آشنایی با پی پال” و “قوانین پی پال” نموده ایم. تهیه و مطالعه هر دو نسخه خصوصا “قوانین پی پال” را به کاربران پیشنهاد می کنیم چون آشنایی با قوانین پی پال میتواند از انجام کارهایی که منجر به لیمیت شدن حساب شود جلوگیری کند و تاثیر به سزایی در افزایش معلومات شما در جهت کار با سیستم پی پال دارد. کاربرانی که اکانت پی پالشان توسط ما باز شده میتوانند از تخفیف ۳۰ درصدی جهت تهیه این کتاب ها بهره مند شوند.جهت کسب اطلاعات بیشتر و تهیه این کتاب ها میتوانید به اینجا مراجعه نمایید.

 

 

دریافت یا واریز وجه در پی پال به چه گونه ای می باشد؟

کارمزد های پی پال به چه صورت است؟

امنیت پی پال چگونه خواهد بود؟

چند نوع حساب پی پال داریم؟

طریقه ی باز کردن حساب پی پال چگونه است؟

 Pay pal برای فروشنده ها چه مزیتی دارد ؟

پی پال برای خریداران و کاربران چه مزیتی دارد ؟

برگشت پول (reversal or chargeback)

امنیت برگشت پی پال

 به طور کلی در سه مورد خریدار می تواند درخواست شارژ بک نماید:

چگونه می توان یک حساب پی پال ساخت؟

حساب های پی پال به سه دسته کلی تقسیم می شوند :

 

 ۱- شخصی یا Personal : برای صاحبان فروشگاه های آنلاین.

در این نوع حساب شما به راحتی می تونید انتقال وجه به حساب دیگران و همچنین خرید انلاین انجام دهید.

نحوه باز نمودن یک حساب پی پال

 

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته اقتصاد (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 3123 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 19

حجم فایل:131 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
برچسب ها: پاورپوينت پال