دانلود تحقیق درباره كوددهي

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته کشاورزی و محیط زیست (آموزش_و_پژوهش)

این محصول در قالب ورد (WORD) و قابل ویرایش در 19 صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید.

لینک دانلود پایین صفحه

 

 

خلاصه :

اين تحقيق آغاز شد به منظور تعيين اثر كود با ازت پائين و فسفر و پتاس بالا در طول فصل گلدهي روي اركيد Moth هيبريد (phalaenopsis Tam Butterfly Blume) در اول سپتامبر (شهريورماه) گياهان در سايز گلدهي K و P و N را به ترتيب  و 44 و 100 دريافت كرده بودند از كود محلول در آب با k‌ -p‌ - N‌20 به‌آنها K و P و N به ترتيب ‌506 و 398 و 30 داده شده در هر دفعه آبياري يا در نوبت چهارم آبياري به آنها اين كود داده شد . در صورتيكه گياهان شاهد به دريافت كود   ادامه دادند . تيمارهاي با فسفر بالا ، عليرغم تكرار كاربردها ، هيچ اثري روي تاريخ ظهور ساقه گل دهنده (spiking) ، آنتزيز ، و يا اندازه گل نداشت . تمام گياهان تيمار شده با كود فسفر بالا گلهاي كمتري (15-19) نسبت به گياهان شاهد داشتند (24 گل).

كاربرد مداوم ازت كافي به منظور گلدهي نرمال به نظر مي رسد كه مهمتر از استفاده از كودي با ازت پايين و فسفر بالا مي باشد . در يك‌ آزمايش جداگانه با استفاده از همان نوع اركيد هيبريد ، انجام كوددهي به طور كامل در اول سپتامبر بيست و نهم سپتامبر و 27 (اكتبر يا زمانيكه ساقه هاي گلدهنده در حال ظهور هستند (يكم اكتبر) تعداد گل را كاهش داد . ( در مقابل )

طول عمر يا دوام گل تا 12 روز كاهش يافت زمانيكه كوددهي در اول سپتامبر انجام شد اندازه گل در هيچ تيمار آزمايشي تحت تاثير قرار نگرفت .

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته کشاورزی و محیط زیست (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 2562 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 19

حجم فایل:24 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل