تحقیق درباره كاربرد انرژي هسته اي در كشاورزي

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته کشاورزی و محیط زیست (آموزش_و_پژوهش)

این محصول در قالب ورد (WORD) و قابل ویرایش در 19 صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید.

لینک دانلود پایین صفحه

 

 

مقدمه

رويكرد بشر به انرژي هاي نو و پاك ، به جاي انرژي هاي آلوده كننده كره زيستي در سال هاي اخير ، نشان دهنده نگراني او از آلوده شدن بيش از پيش كره زمين است.

در ميان انرژي هاي پاك ، انرژي هسته اي به دليل بهره وري بالا و توجيه اقتصادي مناسب ، بيشتر مورد توجه بوده است.

كاربرد روز افزون انرژي هسته اي در ابعاد مختلف زندگي آدمي ، سبب گرديد تا براي آشنايي دانش پژوهان جوان ، با كاربرد انرژي هسته اي در صنعت ، كشاورزي ، پزشكي ، علوم جديد و .... همايشي تحت عنوان " انرژي هسته اي و كاربرد آن " در واحد ساري برگزار گردد.

اميد است همكاري اهل علم و فن در اين زمينه سبب پر بار شدن اين همايش شود.

بعضي كاربردهاي دانش هسته اي در كشاورزي در ايران

دستيابي به دانش و فناوري هسته اي  در ايران با توجه به افزايش جمعيت و نياز هاي غذائي كشور و كاهش سرانه منابع ابي و فرسايش خاك امروزه يك ضرورت است با به كارگيري فناوري هاي نوين و در راس انها فناوري هسته اي مي توان با استفاده بهينه از منابع موجود مسير تامين امنيت غذائي را براي جامعه امروز و نسل اينده هموار كرد و كشور را در زمينه توليد محصولات كشاورزي به ويژه محصولات استراتژيك به خود كفائي رساند .دانش و فناوري هسته اي از ابزار مهم در پژوهش هاي كشاورزي است و در اجراي طرحهاي سالم سازي افزايش توليد و كنترل افات و بيماري هاي محصولات كشاورزي اهميت ويژه اي دارد . در ذيل به بعضي كاربردهاي آن اشاره ميشود.

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته کشاورزی و محیط زیست (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 2867 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 19

حجم فایل:18 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل