تحقیق درباره نقش بسته‌بندی در فروش بيشتر اجناس (بسته‌بندی و مصرف‌كننده)

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته صنایع (آموزش_و_پژوهش)

این محصول در قالب ورد (WORD) و قابل ویرایش در 10 صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید.

لینک دانلود پایین صفحه

 

 

نقش بسته‌بندی در فروش بيشتر اجناس (بسته‌بندی و مصرف‌كننده)

لزوم ايجاد بسته مناسب در جهت فروش اجناس توليدي كارخانجات، نقش پيدايش شكل و روش خاصي در ارائه آن به مصرف‌كنندگان مي‌باشد. بدين صورت كه اجناس توليدي مي‌بايست در جهت استانداردهاي خاص مصرفي حركت كرده و آن چيزي نيست مگر سلايق فردي و عامه‌پسند. لذا حجم وسيع از اجناس مصرفي به‌دليل داشتن بازار رقابتي شروع به خودنمايي كرده و چشمان مصرف‌كنندگان به خود خيره مي‌كند. كه در اين قسمت سرمايه‌گذاري بخش بسته‌بندي خود را به وضوح نشان داده و اينكه به زبان ساده‌تر مجموعه بسته‌بندي كالا را در يك كلام مي‌توان خروجي يك كارخانه نام برد.

لذا در بخش بسته‌بندي مصرف کنندگان علاوه بر نیز یک زیبای آن ، به مواردی از نظر مقاومت بسته هندسه بسنه بندی، مشخصات مواد داخل بسته‌بندي و ... توجه زيادي مي‌گردد كه خود در جهت آشنايي بيشتر مردم با آن كالا و همچنين اطلاعات دقيق روي آن به بالا رفتن فروش و رضايت مشتري كمك بسزایي مي‌نمايد.

پس به وضوح ديده مي‌شود كه بسته‌بندي كالا و قبول مصرف‌كننده به ‌عنوان دو ركن جدا نشدني از هم، رونق فروش اجناس را در پي دارد.

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته صنایع (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 2576 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 10

حجم فایل:10 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل