فایل بررسي بانکداري الکترونيک بر عملکرد نظام بانکداري بدون ربا

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)
این پایان نامه در قالب فرمت word قابل ویرایش ، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی میباشد

اين تحقيق به دنبال بررسي تأثيرات بانکداري الکترونيکي از نظر کيفي است. سيستم هايي از قبيل خود پرداز ، بانکداري اينترنتي ، دستگاههاي کارت خوان ، پول الکترونيک و .. از نمو نه هاي بانکداري الکترونيک است که تأ ثيراتي از قبيل  سرعت عمل ، امنيت ، راندمان ، محدوده تحت پوشش ، هزينه ها ، قا بليت هاي جديد و.. 

مقدمه

دسترسي تعداد زيادي از مردم جهان به شبکه جهاني اينترنت و گسترش ارتباطات الکترونيک بين افراد و سازمانهاي مختلف از طريق دنياي مجازي، بستري مناسب براي برقراري مراودات تجاري و اقتصادي فراهم کرده است. تجارت الکترونيک عمده ترين دستاورد به‌کارگيري فناوري ارتباطات و اطلاعات (ICT) در زمينه هاي اقتصادي است. يکي از ابزارهاي ضروري براي تحقق و گسترش تجارت الکترونيک ، وجود سيستم بانکداري الکترونيک است که همگام با سيستم‌هاي جهاني مالي و پولي عمل و فعاليتهاي مربوط به تجارت الکترونيک را تسهيل کند. در حقيقت مي‌توان گفت که پياده سازي تجارت الکترونيک ، نيازمند تحقق بانکداري الكترونيك است. به همين دليل، استفاده از سيستم هاي الکترونيک در موسسات مالي و اعتباري جهان به سرعت رو به گسترش بوده و تعداد استفاده کنندگان از خدمات بانکداري الکترونيک روز به روز در حال افزايش هستند.

فصل اول:کليات تحقيق........................................................................................................................................1

مقدمه......................................................................................................................................................................2

بيان مساله..............................................................................................................................................................2

واژه هاي کليدي...................................................................................................................................................3

اهميت موضوع......................................................................................................................................................3

ضرورت موضوع.....................................................................................................................................................5

اهداف تحقيق........................................................................................................................................................5

سوالات تحقيق.....................................................................................................................................................5

فرضيه ها................................................................................................................................................................6

قلمرو تحقيق.........................................................................................................................................................6

روش اجرايي تحقيق............................................................................................................................................7

محدوديت هاي تحقيق.......................................................................................................................................7

منافع تحقيق.........................................................................................................................................................7

پيشينه تحقيق......................................................................................................................................................7

فصل دوم:ادبيات موضوع..................................................................................................................................10

تاريخچه و چگونگي پيدايش بانکداري..........................................................................................................11

تاريخچه پيدايش بانکداري الکترونيکي........................................................................................................12

دوره اول: اتوماسيون پشت باجه.....................................................................................................................13

دوره دوم: اتوماسيون جلوي باجه...................................................................................................................13

دوره سوم: متصل کردن مشتريان به حسابهايشان.....................................................................................14

دوره چهارم: يکپارچه سازي سيستمهاو مرتبط کردن مشتري با تمامي عمليات بانکي....................15

مقايسه بانکداري سنتي با بانکداري الکترونيکي.........................................................................................17

انتقال الکترونيکي وجوه...................................................................................................................................19

مفهوم انتقال الکترونيکي وجوه......................................................................................................................20

اهميت و جايگاه انتقال الکترونيکي...............................................................................................................23

مزايا وويژگيهاي بکارگيري انتقال الکترونيکي وجوه.................................................................................24

نحوه عملکرد انتقال الکترونيکي وجوه..........................................................................................................26

انواع سيستمهاي انتقال الکترونيکي وجوه...................................................................................................27

بانکداري الکترونيکي مصرف کننده(در سطح مشتري)............................................................................28

ماشين خود پرداز..............................................................................................................................................28

ماشين هاي نقطه فروش.................................................................................................................................29

بانکداري تلفني..................................................................................................................................................30

 

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 4523 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 154

حجم فایل:1,108 کیلوبایت

 قیمت: 140,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل